چشم انداز شرکت پارس طبیعت سلولز

تلاش دانش پایه با هدف دستیابی به زمین پاک با رویکرد استراتژی سبز و ایجاد حسی متفاوت از راحتی و سلامتی با پسماند صفر در کیفیت زندگی انسان .  

توضیحات (تکمیلی ) :

استراتژی سبز :

  1. استفاده بهینه از تمام مواد اولیه مصرفی سلولزی بدون هر گونه قطع درخت و صدمه به زیست بوم زمین
  2. انتخاب موادی که در طول آماده سازی ، پالایش تولید و بازیافت هیچگونه آلودگی را به همراه ندارند.
  3. اطمینان از اینکه محصولات تولیدی از نظر میزان مخرب زیست محیطی در فرآیند تولید، حین استفاده و پایان چرخه عمر در حد صفر باشد .
  4. ارزیابی شیوه های استفاده از محصول و حصول اطمینان از قابل تبدیل به کمپوست بودن چرخه عمر محصولات تولیدی
  5. استفاده بهینه و کارآمد از تمام منابع سبز در زنجیره ارزش

ماموریت ( فلسفه وجودی) شرکت پارس طبیعت سلولز

ما متعهدیم ، با بهره گیری از فناوری پیشرفته و نگاه آینده پژوهانه در تامین ، طراحی، تولید محصولات منحصر به فرد و ارائه انواع راهکارهای بسته بندی و ظروف با کیفیت متمایز، در مسیر توسعه برند و مسئولیت اجتماعی همراه با خلق ارزش خداپسندانه و ماندگار ، انتخاب برگزیده مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی باشیم

توضیحات تکمیلی :

  • ما : ذینفعان شامل صاحبان سهام ، کارکنان ، شرکای تجاری (تامین کنندگان )
  • آینده پژوهی : دانش و معرفت شکل بخشیدن به آینده ، شیوه ای آگاهانه ، عاملانه و پیش دستانه است .
  • فناوری روز : مناسب ترین تکنولوژی روزآمد همراه با بهره وری و رقابت پذیری بالا
  • طراحی منحصر به فرد : مطالعه نیازهای فعلی و آتی مشتریان (پنهان و مشهود) و بررسی رفتارهای تعاملی ایشان با محصول ، با در نظر گرفتن امکان تولید و ویژگی های دوستار محیط زیست سلامتی و کاربردی آن در قالب NPD (New Product Development (
  • تولید منحصر به فرد : با استفاده از مواد اولیه مرغوب در تمامی سطوح (آشکار و پنهان) تولید با کیفیت و استاندارد بالا ، تکنیک های اجرایی متفاوت در فرمول فرمولاسیون ، فرآوری ، بسته بندی و عرضه محصولات .
  • خدمات منحصر به فرد : همراهی و تعامل همه جانبه با مشتریان از پیش از زمان شروع سفر خرید تا پس از تکمیل فرآیند خرید که با سرعت بالا و انعطاف پذیری که می بایست فراتر از حد انتظار مشتری باشد .
  • انواع ظروف : انواع ظروف موسوم به یکبار مصرف
  • محصولات سلولزی : تمامی محصولات تولید شده بر پایه سلولز طبیعی کشاورزی
  • کیفیت متمایز : قابل تفکیک و بازشناسی برند شرکت نسبت به انواع برندهای داخلی و خارجی ( محصولات مشابه )
  • بهره گیری از فناوری روز : تحقیق ، مطالعه و کسب دانش و استفاده بهینه از دانش همراه با مهارت
  • توسعه برند :
  1. سخت افزاری : توسعه ماشین آلا و تجهیزات و افزایش کیفیت ظرفیت تولید
  2. نرم افزاری : فناوری ، ارتقاء ، سیستم های مدیریتی و کنترلی برند
  3. انسان افزار: ارتقاء سیستم های مدیریتی و کنترلی برند
  4. نرم افزاری : معماری برند
  5. مشتریان : ارتقاء کیفیت زندگی به همراه سلامتی و امنیت زیست محیطی
  • مسئولیت اجتماعی : مسئولیت های اقتصادی، قانونی ، اخلاقی و اختیاری در قبال جامعه ، کارکنان ، مشتریان ، روابط با شرکای تجاری (تامین کنندگان )
  • احترام به حقوق بشر و محیط زیست
  • خلق ارزش ماندگار: ارزش به معنای توازن بین منافع و هزینه ، منافع شامل تامین نیازهای آشکار ، پنهان و غیر قابل انتظار مشتریان ماندگار به معنای اثر ذهنی (Mental) بیاد ماندنی برند
  • انتخاب برگزیده مشتریان در کشور و جهان : یهنی رقابت پذیری و ایجاد ترجیح در مشتریان ایران و جهان است . منظور از جهان کشورهای منتخب بر مبنای بازارهای تعیین شده می باشد.

ارزش های محوری شرکت پارس طبیعت سلولز

  • اعتقاد و باور به کسب حلال
  • احترام به محیط زیست
  • پایبندی به اصول و قوانین در رابطه با زمین پاک در چهارچوب سازمانی یادگیرنده ، یاد دهنده چابک ، مسئولیت پذیر و مشتری مدار .
  • احترام به حقوق تمامی ذینفعان
  • باور به رویکرد و نگرش اکو سیستمی در طراحی و مدیریت سازمان
  • اهتمام ویژه به کرامت انسانی و توسعه سرمایه انسانی
  • صداقت ، راستگویی در گفتار و کردار
  • توسعه فناوری با تاکید بر نوآوری و عملکرد دانش محور
  • تعامل و هم افزایی با شرکای تجاری
  • حفظ و ارتقای تعالی با بهبود مستمر همراه با فعالیت های تیمی