اخبار جدید

سخنرانی مدیر روابط عمومی و برندینگ مجموعه سوگاس، در سومین همایش بزرگداشت آشپزان و سرآشپزان کشور

آئین بزرگداشت آشپزان و سرآشپزان کشور با حضور جمع کثیری از نمایندگان مجلس، روسای صنوف مرتبط با صنعت غذا، و همچنین آشپزان و سرآشپزان نمونه کشور در تالار مجلل طریقت برگزار شد. در این مراسم، فرزین رحیمی زنوز، مدیر روابط عمومی و برندینگ سوگاس با اشاره به تبعاتی که استفاده از ظروف یکبار مصرف غیراستاندارد، پلاستیکی و شبه گیاهی برای محیط زیست و سلامتی افراد دارد، از عموم حاضران در جلسه درخواست کرد تا زین پس توجه بیشتری به ظروف مورد استفاده خود داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به روند رو به رشد استفاده از ظروف یکبار مصرف در سراسر جهان، وضعیت پیش روی زیست کره را به سان تهدیدی قلمداد کرد که در صورت مواجهة هوشمندانه با این پدیده می توان این تهدید را به فرصت‌های ارزنده‌ای تبدیل کرد. در پایان، رحیمی زنوز با همسان انگاری اهمیت کار آشپزان و پزشکان، اغذیه سرو شده توسط ایشان را به دارویی تشبیه کرد که یا می‌تواند مقوم جسم ایشان باشد، و یا به دلیل استفاده از مواد مضر برای سلامتی، به سان سمی جان ایشان را به تحلیل برد.
در پایان این مراسم، ضمن تجلیل از برند سوگاس به دلیل توجه بی شائبه به مقوله سلامتی شهروندان، از نفرات برتر در صنوف مختلف این حوزه قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *