اخبار جدید

سوگاس در دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران

دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران (IFPEX) از تاریخ 20 تا 23 تیرماه 1402 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایران (ایران مال) برگزار شد و بازدیدکنندگان توانستند از جدیدترین تکنولوژی‌ها، دستاوردها و محصولات حوزه چاپ و بسته‌بندی دیدن کنند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه سوگاس، در این نمایشگاه که با استقبال گسترده شرکت‌های فعال در حوزه چاپ، لیبل، بسته‌بندی و صنایع وابسته همراه بود، محصولات جدید و متنوعی در حوزه بسته‌بندی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت اما بدون شک یکی از نقاط متمایز در این نمایشگاه حضور مجموعه سوگاس در قالب غرفه و معرفی محصولات یکبارمصرف صددرصد گیاهی و قابل کمپوست بود.

مجموعه سوگاس در دوره گذشته نمایشگاه آینده چاپ ایران نیز حضور داشت، در این دوره ظروف جدید خود را نیز در معرض نمایش گذاشت.
از ویژگی‌های مورد توجه غرفه سوگاس در این نمایشگاه، بازسازی مراحل مختلف تولید ظروف سوگاس از مزرعه نیشکر تا به کمپوست تبدیل شدن این ظروف در مقیاس کوچک بود که نظر همه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کرد.
کارشناسان مجموعه سوگاس در طول چهار روز برگزاری این رویداد تخصصی با حضور در غرفه این مجموعه به پرسش‌های بازدیدکنندگان و نمایندگان شرکت‌های تجاری داخلی و خارجی پاسخ گفتند.
همچنین طی روزهای برگزاری نمایشگاه نمایندگان شرکت‌های مختلف مذاکراتی را با واحد مارکتینگ مجموعه سوگاس انجام دادند و بسترهای مناسبی برای همکاری‌های آینده ایجاد شد.

علاوه بر این، استقبال و حضور گروه‌های مختلف دانشجویی بازدیدکننده از نمایشگاه آینده چاپ ایران در غرفه سوگاس، از نکات بارز چهار روز برگزاری نمایشگاه بود. در این نشست‌های صمیمی و دوستانه درباره مواردی مانند امکان طراحی ظروف جدید و سایر کاربردهای الیاف نیشکر در صنایع بسته‌بندی صحبت شد.
مجموعه سوگاس به عنوان اولین و تنها تولیدکننده ظروف یکبارمصرف صددرصد گیاهی و قابل کمپوست در خاورمیانه در سال‌های فعالیت خود در این عرصه تلاش کرده تا علاوه بر ارتقای کیفیت محصولات ایرانی در بازارهای بین‌المللی، با استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود در کشور، با ایجاد اشتغال و بهره‌گیری از دانش سرمایه‌های انسانی کشور و همچنین تولید ارزش افزوده به ثبات اقتصادی کشور کمک کند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *