اخبار سوگاس

حضور موفق سوگاس در نمایشگاه آینده صنعت چاپ ایران

نمایشگاه «آینده صنعت چاپ ایران» روز 23 دی‌ماه به کار خود پایان داد و شرکت سوگاس به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه، با حضور در این رویداد تخصصی به هدف‌گذاری‌های خود در راستای معرفی هرچه بیشتر محصولات کمپوست‌پذیر دست یافت. این نمایشگاه که با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های تولیدکننده و ارائه دهنده خدمات در حوزه ظروف و بسته‌بندی‌های مواد غذایی بود، با حضور شرکت سوگاس به معرفی نسل جدید ظروف یکبارمصرف کمپوست‌پذیر پرداخت.

بنا بر گزارش روابط عمومی شرکت سوگاس، بازرگانان بین‌المللی برای تامین بازارهای هدف خارجی، هلدینگ‌های مختلف برای استفاده از این ظروف در مصارف داخلی، توزیع‌کنندگان سراسری برای اخذ نمایندگی فروش و عوامل فروش شهرستان‌ها برای آشنایی هرچه بیشتر با نیاز بازار در مدت برگزاری نمایشگاه از غرفه پارس طبیعت سلولز و ظروف یکبارمصرف مجموعه سوگاس بازدید کردند. همچنین گفت‌و‌گوهای تخصصی میان دست‌اندرکاران شرکت سوگاس و بازدیدکنندگان علاقه‌مند به این تکنولوژی، برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی انجام شد.

مهم‌ترین اهداف سوگاس در نمایشگاه آینده صنعت چاپ ایران، معرفی هرچه بیشتر ظروف کمپوست‌پذیر به جامعه هدف و گسترش بازارهای فروش سراسری این کالا بوده که بر اساس اعلام دست‌اندرکاران مجموعه تا حدود زیادی به این اهداف دست یافته است. در حال حاضر مصرف‌کنندگان زیادی در داخل کشور علاقه‌مند به مصرف ظروف یکبارمصرف دوستدار طبیعت سوگاس شده‌اند و آن را جایگزین ظروف یکبار مصرف سنتی پلاستیکی، کاغذی، آلومینیومی و فومی کرده‌اند.

مجموعه سوگاس اولین و بزرگترین مجموعه تولید ظروف کمپوست‌پذیر بر پایه الیاف نیشکر در خاورمیانه است که تا کنون محصولات خود را علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهایی مانند کانادا، فرانسه، انگلستان، استرالیا، امارات، قطر، ترکیه، کویت و هلند صادر کرده است و در نمایشگاه آینده صنعت چاپ ایران 25 محصول خود برای مصارف متنوع غذایی و بسته‌بندی عرضه کرده بود.

گفتنی است محصولات سوگاس علاوه بر ویژگی‌های سلامت‌محور برای تامین تندرستی مصرف‌کنندگان، پس از استفاده و در یک بازه زمانی 100 روزه در مجاورت خاک تبدیل به کمپوست می‌شوند و ضمن حفاظت از محیط زیست، در تقویت خاک برای رشد گیاهان نیز موثر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *